Onderzoek & strategie
Wie zijn doelgroep kent, is koning(in). We gaan zowel onder de huid van jouw organisatie zitten als onder de huid van jouw doelgroep(en).
Goede PR heeft een solide basis: wie ben je, wie wil je zijn en hoe wil je gezien worden?
We zorgen ervoor dat alle neuzen in de organisatie dezelfde kant op staan; dat iedereen de gewenste identiteit kan dromen. Zo wordt ieder touchpoint met de doelgroep optimaal benut en bouwt iedereen mee aan een sterke breinpositie.


Concept
Nu we weten hoe jouw organisatie werkt en waar de kansen liggen in de markt, maken we een concept. Een ruwe schets en plan van aanpak van hoe we jouw organisatie en doelgroepen bij elkaar brengen. In deze fase heb je veel te maken met onze analytische als conceptuele denkers. Beiden heb je nodig om tot een goed plan te komen.
Creatie
In deze fase wordt het concept omgezet in effectieve communicatie. In ons voorwerk zijn we reeds onder de huid gekropen van jouw (beoogde) doelgroep. We weten dus waarop ze aanslaan. Dat gaan we combineren met de gewenste identiteit van jouw organisatie. Effect= relevantie x bereik. Gedurende het gehele traject zijn we continu gefocust op het belang van jouw doelgroep. We doen dit in nauwe samenwerking met jou.


Analyse
Jij wilt weten of jouw investering loont. Wij laten je dat zien aan de hand van statistieken. Punt.
And the story continues…
Na analyseren komt verbeteren. Jij hebt niets aan een plan dat niet goed genoeg werkt, bijvoorbeeld omdat een omgeving is veranderd. Wij kijken als partner in business maandelijks mee, bewaken de voortgang, verdelen rollen en taken, maken resultaat inzichtelijk en passen aan waar nodig. Dit is een structureel proces.
Onderzoek & strategie
Wie zijn doelgroep kent, is koning(in). We gaan zowel onder de huid van jouw organisatie zitten als onder de huid van jouw doelgroep(en).
Goede PR heeft een solide basis: wie ben je, wie wil je zijn en hoe wil je gezien worden?
We zorgen ervoor dat alle neuzen in de organisatie dezelfde kant op staan; dat iedereen de gewenste identiteit kan dromen. Zo wordt ieder touchpoint met de doelgroep optimaal benut en bouwt iedereen mee aan een sterke breinpositie.

Concept
Nu we weten hoe jouw organisatie werkt en waar de kansen liggen in de markt, maken we een concept. Een ruwe schets en plan van aanpak van hoe we jouw organisatie en doelgroepen bij elkaar brengen. In deze fase heb je veel te maken met onze analytische als conceptuele denkers. Beiden heb je nodig om tot een goed plan te komen.

Creatie
In deze fase wordt het concept omgezet in effectieve communicatie. In ons voorwerk zijn we reeds onder de huid gekropen van jouw (beoogde) doelgroep. We weten dus waarop ze aanslaan. Dat gaan we combineren met de gewenste identiteit van jouw organisatie. Effect= relevantie x bereik. Gedurende het gehele traject zijn we continu gefocust op het belang van jouw doelgroep. We doen dit in nauwe samenwerking met jou.

Analyse
Jij wilt weten of jouw investering loont. Wij laten je dat zien aan de hand van statistieken. Punt.

And the story continues…
Na analyseren komt verbeteren. Jij hebt niets aan een plan dat niet goed genoeg werkt, bijvoorbeeld omdat een omgeving is veranderd. Wij kijken als partner in business maandelijks mee, bewaken de voortgang, verdelen rollen en taken, maken resultaat inzichtelijk en passen aan waar nodig. Dit is een structureel proces.