Een (nieuwe) naam voor jouw merk
Er is niks zo mooi als een merknaam die zichzelf verkoopt
Waarom is dit relevant?
Een goede merknaam maakt direct duidelijk wat het doet en voor wie. De naam dient aan te sluiten bij de belevingswereld van de doelgroep en juridisch houdbaar te zijn.
Hoe pakken we dat aan?
We bouwen merknamen op basis van associaties. Dit doen we samen met beslissers in de organisatie op het vlak van communicatie rondom het betreffende merk en/of organisatie. In grotere organisaties zijn er meestal verschillende sessies nodig. Deze lijst pellen we vervolgens af tot de essentie overblijft: een pakkende merknaam. Verder bepalen we de juridische haalbaarheid van het merk en kunnen we assisteren bij het deponeren van de merknaam in verschillende klassen.
Waarom is dit relevant?
Een goede merknaam maakt direct duidelijk wat het doet en voor wie. De naam dient aan te sluiten bij de belevingswereld van de doelgroep en juridisch houdbaar te zijn.
Hoe pakken we dat aan?
We bouwen merknamen op basis van associaties. Dit doen we samen met beslissers in de organisatie op het vlak van communicatie rondom het betreffende merk en/of organisatie. In grotere organisaties zijn er meestal verschillende sessies nodig. Deze lijst pellen we vervolgens af tot de essentie overblijft: een pakkende merknaam. Verder bepalen we de juridische haalbaarheid van het merk en kunnen we assisteren bij het deponeren van de merknaam in verschillende klassen.
De voordelen:
Een merknaam die zichzelf verkoopt
Intern draagvlak voor de merknaam
Je weet zeker dat je een merk(naam) mag gebruiken
Investering:
Eenmalig 1.250,- per sessie excl. Btw. (mkb 1 sessie)
Juridische haalbaarheid toetsen: vanaf 1.450,- excl btw
Deponeren merknaam: op aanvraag