This is where it all starts
Dit is waar wij graag starten. Waarom? Omdat jouw heldere gewenste identiteit goud waard is.
Waarom is dit relevant?
Een goed uitgewerkte identiteit maakt duidelijk wat het voor klanten en potentiële klanten inhoudt om zaken te doen met jouw organisatie. Tevens maakt het duidelijk voor jouw team wat er van hen wordt verwacht in termen van kennis, houding en gedrag.
Wat wij voor jouw organisatie (met al onze diensten) doen is het bij elkaar brengen van imago naar gewenste identiteit.
Hoe pakken we dat aan?
Samen met beslissers in jouw organisatie op vlak van PR/communicatie/marketing (dit verschilt per organisatie) bepalen we in een sessie van twee uur de gewenste identiteit. Daarna komen we nog een keer een uur bij elkaar om de punten op de i te zetten.
Waarom is dit relevant?
Een goed uitgewerkte identiteit maakt duidelijk wat het voor klanten en potentiële klanten inhoudt om zaken te doen met jouw organisatie. Tevens maakt het duidelijk voor jouw team wat er van hen wordt verwacht in termen van kennis, houding en gedrag.
Wat wij voor jouw organisatie (met al onze diensten) doen is het bij elkaar brengen van imago naar gewenste identiteit.
Hoe pakken we dat aan?
Samen met beslissers in jouw organisatie op vlak van PR/communicatie/marketing (dit verschilt per organisatie) bepalen we in een sessie van twee uur de gewenste identiteit. Daarna komen we nog een keer een uur bij elkaar om de punten op de i te zetten.
De voordelen
Helder vertrekpunt voor effectief aandacht trekken
Medewerkers weten wat er van hen wordt verwacht
Cohesie in het managementteam
Investering:
Eenmalig 950,- excl. Btw.
ID-sessie 2
We combineren het bepalen van een gewenste identiteit vaak met intern imago-onderzoek. Zo bouwt iedereen mee.
Voor het maandelijks proactief in de media komen werken we samen met Continews.
Wat andere klanten zeggen
Onze organisatie is constant in beweging. Recent is hierdoor bij ons de behoefte ontstaan om opnieuw aan tafel te gaan om onze gewenste identiteit helder neer te zetten. We hebben daarom een identiteit sessie gedaan samen met Van Diemen PR. We hebben nu een duidelijke propositie en plannen om de gewenste identiteit ook het imago te laten worden. Vervolgens is er ook direct gezorgd voor borging zodat wat er is afgesproken ook wordt uitgevoerd.
Ik heb recent een nieuw merk Icaelo op de markt gebracht. Een exclusieve sieradenlijn waar ik erg trots op ben. Om de boodschap aan de doelgroep helder te krijgen heb ik een identiteit sessie gedaan. Dit heeft me geholpen om in meetbare termen uit te leggen wat we doen. De sessie met kaarten met beelden heeft mij geholpen om mijn plannen helder op papier te krijgen. Echt een aanrader.
Als organisatie wisten wij wel wie we zijn en wat we willen bereiken en uitstralen, maar hoe verwoorden wij dat goed en duidelijk naar onze klanten. Daarbij heeft de identiteit sessie ons heel goed geholpen.
Casper en Tom hebben in een spel-sessie onze visie, missie en imago kunnen samenvatten in een krachtig en duidelijk verhaal. Hiermee kunnen wij beter dan voorheen aan onze klanten laten zien en horen wie wij zijn en wat wij doen.
Wij hebben Casper en Tom als energierijke creatievelingen mogen ontmoeten. Prettige samenwerking, waarbij wij niet alleen een uitgewerkt plan hebben ontvangen, maar ook veel tips en handige tools.