

Elke ondernemer wil dat zijn of haar eigen producten/ diensten zo goed mogelijk naar buiten worden gebracht, met maar een doel: de zichtbaarheid vergroten. De juiste PR & marketingstrategie helpt hier absoluut bij. Waarom? Door een doel te bepalen en hierop te focussen. En wie kan dit beter dan iemand intern, laat een van je medewerkers (of meerdere) zich hierop focussen.
Sinds een half jaar bieden wij een bij- en omscholingstraject aan op vlak van PR en marketing: programma’s die onze klanten ‘het’ letterlijk zelf leren doen. Zelf doelen stellen, zelf de fout bepalen, de communicatiemiddelen etc. Heb jij binnen jouw organisatie medewerker(s) met affiniteit voor marketingcommunicatie en heeft de organisatie behoefte aan een effectief PR- en marketing & communicatieteam? Lees dan snel verder!
Wij hebben namelijk een reeds ontwikkeld bij- en omscholingstraject genaamd ‘Zelf doen’. Dit is een bij- en omscholingstraject voor medewerkers binnen een organisatie op het gebied van storystelling, PR en marketingcommunicatie. Het traject bestaat uit twaalf modules. Iedere module bestaat uit een zeer beknopt deel theorie en een groter deel waarbij mensen zelf (of samen met collega’s) opdrachten maken. Natuurlijk wil je weten wat het jou dan oplevert;
De resultaten van het ‘Zelf doen’ traject
- Een marketing & communicatieteam bestaande uit goed opgeleide eigen medewerkers
Wanneer jouw personeel het ‘Zelf doen’ traject gevolgd heeft, zal het marketing & communicatieteam uit goed opgeleide eigen medewerkers bestaan. Hierdoor kan snel en professioneel geschakeld worden op ontwikkelingen binnen de organisatie.
- Goede storystelling -> sterkere breinpositie
Storytelling is het belangrijkste deel van het overbrengen van een boodschap. Storytelling geeft je bedrijf de kans om je eigen kernverhaal te vertellen waardoor nieuwe ‘fans’ in contact met je merk komen. Mensen vertellen verhalen weer door, wat leidt tot een sterke breinpositie.
- Hogere loyaliteit
Na het volgen van het ‘Zelf doen’ traject zal hogere loyaliteit ontstaan. De essentie hiervan is het bieden van goede customer experience door op emoties als vertrouwen, eerlijkheid en integriteit in te spelen. Hogere loyaliteit zorgt voor een fijnere werksfeer en een betere band met doelgroepen.
Ben jij geïnteresseerd geraakt in het omscholen of opleiden van jouw medewerkers? Kom dan snel een keer langs, of neem telefonisch contact met ons op. Wij vertellen graag meer over het ‘Zelf doen’ traject.
Groetjes Dewi