

Ken je dat, dat je verplicht iets moet doen en het dan júist niet lukt? Dat heb ik dus zo eens in de zoveel tijd met de blog die we wekelijks schrijven. Wij proberen op een constante manier content te genereren en daar hoort dit ook bij. Volkomen logisch en volgens mij ook de enige manier om consistentie en creativiteit te weergeven op een eigen website en als bedrijf. Maar het is af en toe wel verdomde lastig om weer een creatief onderwerp te vinden!
Ik werd door een vriendin van mij gecomplimenteerd over mijn blog die betrekking had tot Hudson’s Bay. Ze vroeg of ik de onderwerpen helemaal zelf uit mocht kiezen, waarop ik een bevestigend antwoord gaf. “Vind je het leuk?” vroeg ze me. “Als ik weet waarover ik wil schrijven wel ja”, antwoordde ik. “Maar af en toe is het een eh… blog aan mijn been!”
Ik moest smakelijk lachen om mijn eigen woordgrap, maar er zit een kern van waarheid in: als je niet weet waarover je het wil hebben, kan wekelijks een blog produceren behoorlijk pittig zijn. Ik kan namelijk wel gaan bloggen over mijn verhuizing, vakantieplannen, restaurants waar ik onwijs lekker gegeten heb of de pasgeboren kittens die bij onze buurtjes zijn voortgebracht door de buurvrouwpoes die een romantische avond heeft gehad met kantoorkat Jack… Maarja het moet óók nog iets van passend zijn bij het bedrijf en niet enkel over mijn knotsgekke privéleven- en voorkeuren gaan.
Dus ik schakel jullie hulp in, want als ik onderwerpen aangereikt krijg vind ik het heel makkelijk om daar iets nuttigs over op papier te zetten! Kom maar op: welke vragen hebben jullie aan een PR Manager, werkzaam bij Van Diemen PR? Wie weet wijd ik er volgende week wel een blog aan… 😉
Groetjes,
Daisy